Pages

Tuesday, November 27, 2012

sekadar luahan..

Bissmillahhirrohmannirrohim..

Rasanya da masuk minggu yg ke 4, aku jaga pekse..
Sebagai kepala aka nakhoda kapal kat sek agama ni...
Rasenya aku da jalankan yg terbaik kot..
Best jage kat sini..
Calon pun tak ramai, 15 org je...ari ni jage 3 org calon..kesin tgk depa...
Tak reti guna jurnal dan lejar...
Ape cikgu dia tak ajar ke..

Hari ni aku rasa mcm tak sedap hati sgt.,..
Mcm2 aku fikirkan..
Aku fikir psl kwn aku yg sorang tu..
Batuk2 dah 2 minggu,
Tak hilang2...
Aku doakn dia cepat sembuh..
Banyak dah dugaan dia uruskan tempat tu...
Dari tempat tu kosong hingga tempat tu banyak org dtg...
Biasala mulut org kwnku..
Banyakkan bersabar ye..
Aku x tau nak tolong mcm mane..
Aku doakan kejayaan kwnku dr jauh je la..tu yg aku termampu..

Aku sedikit sedih sebenarnya..akunye charger camera aku hilang,
Aku pi la cari kat kedai kamera ni...dia kasilah charger yg blh charge bateri camera tu..
Aku balik rumah test2, rupa2nya x blh gune...
Melayang duit aku RM70..bukannya sikit oiii..
Dan aku rase tertipu sgt2...
Atau aku yg bodoh????
Senang sgt kene tipu..

Ari Isnin mase tu..Baby aku da calar bdnnya...
Aduh sakit hati beb tgk akunye buah hati tu mcm tu..
Sori buah hatiku...ti aku catkan yg baru..Biar aku servey
Aku ceritakn pd si dia..dia ckp,ntah ape2 aku bawa buah hatiku...

Aku ni pun bukanlah sempurna sgt pun..
Banyak buruk drpd baik...Aku ni Jahat sebenarnye..
Mungkin ade hikmahnya Allah temukan aku dgn Si Dia tu..
Kalau aku ade masalah atau ade ape yg hendak dicerita, selalunya aku tanggung sorang2..
Lagi pun aku ni bukannya ade member2 nak bercerita dan aku jugak bukanlah sorang yg selalu ade cerita....

Aku da biasa hidup mcm ni..sume keje settlekan sendiri..semua masalah tanggung sendiri..
Tak perlulah aku susahkan org lain,
Belum tentu org tu akan tolong kite bile kite perlukan..
Lagi pun aku jenis tak suke susahkan org lain, selagi aku boleh buat, aku buat..
Lebih baik aku menyenangkan org dan tak buat org lain susah..
Aku ade dunia aku sendiri..jd kalau org tak fhm aku mcm mane...
Aku tak kisah sgt pun..Be yourself is much better than being sombody else..

Agak panjang coretan aku rasenye..
Tak pe la..bukan ade org lain bace pun...Aku sorang je yg bace..
Aku ni da la x de teman tuk membebel..
Jadi ni je tempat tuk aku meluahkan perasaan aku..


No comments:

Post a Comment