Pages

Sunday, August 26, 2012

Memories Part 2

Bismillahhirrohmannirrohim...

Sambungan daripada part 1...

Hidup aku berjalan seperti biasa...da jadi rutin setiap hari Isnin hingga Jumaat..pergi sekolah pagi..balik petang..da ikut office hour da..
Emm..Bulan 4 dan bulan 5 antara yang paling sibuk...budak nak exam pertengahan tahun..
Tapi aku da bercita-cita nak bawa budak SJAM ni camping...so aku membusykan diri tu merancang perkhemahan ni...

Aku pun tak tau mane datangnye kerja gila ni..da aku yang beri cadangan,so aku kene buat la..
Kesian tengok bebudak SJAM ni tak pernah camping...tak pernah tahu asas pertolongan cemas..
da tanggungjawab aku kene ajar die orang,ajar lah sehabis baik aku...

Rupe-rupenye susah gak nak kendalikan perkhemahan..dengan kewangan SJAM yang tak de ni..ciput...zero..
Terpakse la bebudak ni bayar sikit tuk tampung kos perbelanjaan..yang penting die orang dapat ilmu tu..
Lagi-lagi, aku seorang yang handle, aku yang buat kertas kerja, aku yang cari tempat, aku yang handle makan minum..senang cerita aku yang buat sume...guru SJAM yang lain...tolong gak lah..walau pun tak banyak..makan hati gak...penat bile buat kerja sorang2 ni..

Rancang cuti sekolah bulan 5, 25.5- 28.5.2012..tak jadi gak sebab the most important thing yang sepatutnya aku da buat awal2 aku terlupa..borang kebenaran lawatan...aku tak hantar..terpaksa la tunda...puas gak aku pujuk orang PPD and JPNS supaye benarkan ..tak boleh gak...KECEWA....

Nasib baik, budak ni terima dengan seadaanya alasan aku...sorry guys...my mistake..

16-18.6.2012-  Ni la time dieorg pi camping..budak2 ni seronok..mane tidaknye..sebelum tidur,aku dengan cikgu yang lain kasi die orang masak ape yang die orang nak masak. Sampai kene suruh berhenti baru nak berhenti...aktiviti tak de la pack sangat..belah petang,die orang pi mandi kat air terjun sane..mandi air gunung..
hari last pi bawak ke air terjun lampung jatuh...aku tumpang gembira bila tengok die orang seronok macam tu...

 Ni tempat khemah kami...



 Pasang tempat tidur kami..



 Waktu makan..yummy...
 Aktiviti2 kami...









Ni la gambar2 yang sempat aku upload..Hope next year ade camping jugak.,,,,tapi bukan aku yang handle..cikgu lain lak...
Berkhidmat Untuk Masyarakat...

No comments:

Post a Comment