Pages

Thursday, June 12, 2014

kini ku kembali.....

Setahun berlalu...

Sedar x sedar da setahun aku pegang status puan..
Puan hajar norasyikin..isteri kepada mohd norrafezal mohd safari..
Serius..terlampau banyak adjustment yang kene aku buat..
Dulu sorang..kini berdue..hehehe...

Setahun jugak la aku tinggalkan blog aku ni..
Bukan aku x nak tulis ape2..nak tp..kekangan mase...

Da setahun da rupenye...
Namun ..rezeki anak tu Allah belum kasi lagi ..
Da macam2 aku consume.
Dari shaklee hingge ke herba cina..
Namun x de rezeki lagi...
Aku jumpe gak doktor..tp tertangguh sebab doktor nak jumpe husband sekali..
Malangnye husband keje..
X pe la..

Tp alhamdulillah..
Lepas kahwin..rezeki bertambah..
Kini aku da berjaye beli tanah..cite2 aku da berjaya aku capai...
Satu 8 ekar lebih dan satu lagi 10 ekar..
Tanah 8 ekar tu aku da tanam kelapa sawit..
Satu lagi tunggu modal..
X pe berkorban dulu..baru dapat hasil..
Sape kate lepas kahwin rezeki kurang..
Makin bertambah ade la..
Alhamdulillah..rezeki itu dr Allah..
Yang penting usaha...
Kereta aku pun da bertambah lagi satu...
Alhamdulillah...

Doakan aku supaye aku mengandung cepat ye..
Ade hikmahnye nape Allah x beri ku anak lagi..
Allah sebaik2 perancang...

Bagi mereka di luar tu..bersangka baik la dengan orang..

Selamat menyambut ramadhan..




No comments:

Post a Comment